Aizvadītā mēneša laikā visa veida ekrānos ar paaugstinātu frekvenci vērojams, kā 22 vīri skraida pa zālīti un sper bumbai. Tas, draugi, ir Pasaules kauss futbolā.

Par godu šim notikumam, Inspired eCommerce stratēģu triecienvienība K&R piedāvā izsmeļošu klasifikatoru - "Ja Pasaules kausa izlases būtu reklāmas veidi".

17c26a388da3e571d1bf377f7b52ceed

Urugvaja
Degustācijas lielveikalā: tikko paēdi, bet nelaidīsi tak' garām iespēju iekost.
Portugāle
Radio staciju paka: viens normāls kanāls, pārējie nāk līdzi bez maksas.
Argentīna
Blogs: laba ideja, bet beigās nekāda satura...rakstīt arī nesanāk.
Japāna
Programmatic: 10100101101#$%!行!@日本!行<!
Vācija
TV: vienmēr uzticams, bet jūnijā nogāzās reitingi.
Meksika
Online video: 2018. gadā sakāva TV, bet otrreiz naudu tur neliktu.
Krievija
Vietējais baneru tīkls: nezini, kur un kam reklāma parādīta, bet rēķins pa 10000 eiro.
Islande
Reklāma Bing: strādā, bet sasniedz tikai vienu zobārstu, režisoru un piecus vikingus.
Šveice
Affiliate tīkls: albāņu izcelsmes uzņēmēji pa kluso savāc visu Tavu mārketinga budžetu.
Spānija
Display reklāma: daudz klikšķu, rezultāta nekāda.
Anglija
Tiešais pasts: IT'S COMING HOME!!!!
Horvātija
Google Search: viens un tas pats (uz)vārds dažādos locījumos, bet rezultāts ir.
Kolumbija
Flaijeri: nekad īsti nesaproti, ko ar tiem iesākt - mest miskastē vai nest uz veikalu atprečot.
Maroka
Vides reklāma reģionos: eksistē, bet neviens nekad īsti nav redzējis.
Brazīlija
Inbox.lv izsūtnes: nevienam nepatīk, bet ignorēt arī nevar.
Beļģija
Reklāma žurnālos: skaista, bet dārga un līdz galam nepārliecina.
Dānija
Reklāma LinkedIn: runā, ka sasniedz bagātos un varenos, bet neviens nekad nav pamēģinājis.
Francija
BTL aktivitāte: reizi 20 gados sanāk neaizmirstama.
Zviedrija
Reklāma Spotify: kad nav kur iztērēt mediju budžetu.