PODKĀSTS "Little Bits" #42: YouTube krāpjas, AI melo, digitālā reklāma zeļ

Pēc ilgas neredzēšanās mikrofonu ielenkumā iztaujājām un melos pieķērām Google AI "Bārdu", aprunājām ziņas par YouTube reklāmas tumšo pavēderi, kā arī ieskatījāmies IPA jaunākajā pētījumā "The 3rd Age of Effectiveness" par digitālo reklāmu.

PODKĀSTS "Little Bits" #42: YouTube krāpjas, AI melo, digitālā reklāma zeļ

Pēc ilgas neredzēšanās mikrofonu ielenkumā iztaujājām un melos pieķērām Google AI "Bārdu", aprunājām ziņas par YouTube reklāmas tumšo pavēderi, kā arī ieskatījāmies IPA jaunākajā pētījumā "The 3rd Age of Effectiveness" par digitālo reklāmu.

Vai Google maldināja reklāmdevējus par True View skippable in-stream reklāmām pēdējos 3 gadus? Par to sīkāk lasi šeit.

Savukārt par IPA reklāmas efektivitātes pētījumiem un atziņām uzzini šeit:

IPA | The 3rd Age of Effectiveness
Following on from the IPA EffWorks and WARC session on the Terrace Stage in Cannes, this webinar outlines the big shifts in advertising effectiveness in the digital era, suggesting that we’re leaving the trough of disillusionment and moving onto the plateau of productivity. During the session, Les B…

Savukārt, ja vēlies paspēlēties ar Google Bard, klikšķini šeit.  

Klausies, seko un visu to pārējo:
Spotify
Apple Podcasts
Google Podcasts
Podbean

Seko jaunumiem Frank Facebook lapā, Instagram kontā kā arī Twitter profilā!

Ja arī Tev ir kāda interesējoša tēma vai jautājumi mums (Frank), droši ziņo!