Kontekstā ar "fake news" un sensitīva satura arvien plašāku izplatību interneta vidē, reklāmdevējiem aizvien lielākas galvas sāpes sagādā (vai vismaz vajadzētu sagādāt) tā dēvētajai zīmola drošībai jeb "brand safety".

Šoreiz neliels ieskats tajā, kādas iespējas nerādīt reklāmu pie konkrēta veida satura piedāvā Facebook un kā šo iespēju izmantot.

Jūs varat izvēlēties bloķēt šāda veida satura kategorijas katram no izvietojumiem:

In-Stream Video

  • Mature
  • Tragedy and Conflict
  • Debatable Social Issues

Audience Network & Instant Articles

  • Dating
  • Gambling
  • Mature
  • Tragedy and Conflict
  • Debatable Social Issues

Tātad, kā tīri praktiski jārīkojas, ja negribat, lai jūsu preces vai pakalpojuma reklāma zibinātos blakus "pieaugušo" saturam, traģiskām ziņām vai totalizatoriem?

  • Izveidojiet vai labojiet "ad set", izmantojot Ads Manager vai Power Editor platformas.
  • Izvēlieties Edit Placements Placements sadaļā.
  • Izvēlieties Exclude Categories ADVANCED OPTIONS sadaļā.
  • Izvēlieties konkrētās kategorijas, kurās nevēlaties rādīt savu reklāmu.

Lai arī šis ir pirmais solis ceļā uz zīmola drošību, diemžēl Facebook brīdina, ka neapsola nodrošināt 100% reklāmas bloķēšanu, jo, lai arī viņi mēģina un cīnās (vai vismaz stāsta, ka to dara), lai apzinātu sava reklāmas tīkla satura kvalitāti, tomēr paši saprotam, ka veikt ikkatra interneta satura vienības izpēti reālajā laikā nav iespējams.

Informācijas avots: Facebook for Business