Facebook reklāmas split testi: kas tie tādi un kādas iespējas tie sniedz
Kopš tiem ne tik senajiem laikiem, kad Facebook reklāmas iespējas bija ierobežotas līdz parastai ierakstu boostošanai, ir mainījies ļoti daudz, un Facebook ir kļuvis par pilnvērtīgu performance mārketinga kanālu ar daudzām lieliskām fīčām, kurām nu jau grūti izsekot līdzi, jo teju katru mēnesi iespēju klāsts tiek papildināts.
Tā pavisam nesen reklāmdevējiem nu ir pieejami "split" testi, kas ļauj salīdzināt un testēt dažādas taktikas advert set līmenī.
Split Testing ietvaros reklāmdevēji var izvēlēties vienu no 3 dažādiem mainīgajiem, kuru veiktstpēju salīdzināt:
- Mērķauditorijas optimizācija - jūs varat izvēlēties divas no jūsu saglabātajām auditorijām un salīdzināt, kura veiksmīgāk "konvertējas" atbilstoši jūsu kampaņas uzdevumiem (piemēram, klikšķina vai veic pirkumu mājaslapā).
- Piegādes optimizācija (Delivery Optimization) - izvēloties šo iespēju, varēsiet salīdzināt dažādus pirkšanas un optimizācijas scenārijus vienai un tai pašai reklāmai (piemēram, saites klikšķi pret konversijām).
- Reklāmas izvietojuma optimizācija (Placement Optimization) - salīdziniet dažādu reklāmas izvietojumu efektivitāti (piemēram, automātiskie izvietojumi pret jūsu izvēlētiem izvietojumiem utt.)
Split testu varat izveidot, lietojot Ads Manager vai Power Editor, tomēr jāpiezīmē, ka šī iespēja ir pieejama tikai konkrētiem kampaņu biznesa uzdevumiem (Business Objectives).