Šokējoši! Tu pat nevari iedomāties, kas notika ar šo sievieti, kad viņa izmazgāja matus ar šo šampūnu!
Uzmanību, pazudis puisēns, lūgums dalīties ar šo ziņu!

Kaut kur redzēts? Ar šādiem reklāms tekstiem un divdomīgiem attēliem interneta lietotāji bieži vien tiek aizvesti uz apšaubāmas kvalitātes un ticamības lapām, kuras štancē vai pārpublicē tikpat apšaubāmas kvalitātes "ziņas" ar vienu mērķi - pelnīt no reklāmas ekspozīcijas.

10.maijā Facebook izplatījis publisku paziņojumu par viņu jauno politiku, lai samazinātu šāda satura un reklāmu izplatīšanu sociālajā tīklā, pamatojot šo lēmumu ar vēlmi uzlabot vietnes lietotāju pieredzi:

People expect their experience after clicking on a post in News Feed to be straightforward and not misleading — whether they click on news about a local event, an article about their favourite band, or information about their new hobby, they want to be informed and not misled.

Lai izvairītos no tā, ka lapas izplatītais saturs vai reklāmas tiek bloķētas, reklāmdevējiem vajadzēs izvairīties no:

  1. pārāk liela reklāmas īpatsvara, salīdzinot pret mājaslapas saturu;

  2. šokējoša, seksuāla rakstura, sensacionāla satura mājaslapā;

  3. "aizliegto" preču un pakalpojumu reklamēšanas mājaslapā (tabaka, ieroči, pornogrāfija utt.) Ar pilnu sarakstu vari iepazīties šeit.

  4. tādu izlecošo logu izvietošanas mājaslapā, kas traucē lietotājiem.

Izmaiņas tiks ieviestas pakāpeniski tuvāko mēnešu laikā, taču atliek vien cerēt, ka godīgos reklāmdevējus tas nekādi neietekmēs un satura kvalitāte Facebook patiesi uzlabosies.

Ar pilnu Facebook paziņojumu vari iepazīties šeit.