PODKĀSTS "Little Bits" #26: Ko krīzē darīs gudri mārketeri un mediju patēriņa izmaiņas. #KlusumsInficē
Šajā epizodē apskatām aktuālās atziņas no pasaules spožākajiem mārketinga prātiem un zīmolu reakcijām uz krīzi. Diskutējam par mediju patēriņa izmaiņām un citiem ar zīmolu komunikāciju saistītiem datiem.
Šajā epizodē apskatām aktuālās atziņas no pasaules spožākajiem mārketinga prātiem un zīmolu reakcijām uz krīzi. Diskutējam par mediju patēriņa izmaiņām un citiem ar zīmolu komunikāciju saistītiem datiem.
Atgādinām arī par lokālo mediju nozīmi un nepieciešamību tos atbalstīt!
Epizodē apspriestie dati, viedokļi un pētījumi:
- Marka Ritsona stāstījums par krīzi un mārketingu;
- Kopsavilkums par Kantar veikto pētījumu par iedzīvotāju attieksmi pret reklāmu un zīmoliem pandēmijas laikā;
- HAVAS tirgus pārskats par COVID-19 ietekmi un iespējām;
- ADAGE saraksts ar mārketeru veiktajām aktivitātēm, pielāgojoties koronavīrusa apstākļiem (tiek papildināts ar jaunāko informāciju);
- GEMIUS pārskats par COVID-19 ietekmi uz tiešsaistes reklāmas tirgu un mediju patēriņu Latvijā.
Klausies, seko un visu to pārējo:
Spotify
Apple Podcasts
Google Podcasts
Podbean
Seko jaunumiem Frank Facebook lapā!
Ja arī Tev ir kāda interesējoša tēma vai jautājumi mums (Frank), droši ziņo!