Brīvās formas filosofijas podkāsts ar mārketinga ievirzi ir atpakaļ, lai pastāstītu par jaunākajiem analītikas rīkiem, Facebook šmucītēm, Džefa piķi, reklāmām podkāstos un podkāstiem kā reklāmām, kā arī par senākiem un pavisam moderniem krāpšanas paņēmieniem.

Par "Google Analytics 4":

Introducing the new Google Analytics
The new Google Analytics will give you the essential insights you need to be ready for what’s next.

Pētījums un jaunā mediju pirkšanas valūta:

Paying attention: ad industry gets behind media trading shift
Media researcher, Professor Karen Nelson-Field tells Michaela Jefferson about her new attention-focused media planning tool and why it could transform the way media is bought and sold

Par jauno "Microsoft Clarity" analītikas rīku:

Microsoft Clarity, the company’s tool for visualizing user experience, is out of beta
The tool provides site owners with visual heatmaps, session playbacks, filters and metrics to help them improve their user experience.

Klausies, seko un visu to pārējo:
Spotify
Apple Podcasts
Google Podcasts
Podbean

Seko jaunumiem Frank Facebook lapā!

Ja arī Tev ir kāda interesējoša tēma vai jautājumi mums (Frank), droši ziņo!