PODKĀSTS "Little Bits": EP #1

Pilota epizodē ar Kristapu un Dignu runājām par jaunumiem Google ekosistēmā, Google CEE aģentūru pasākumu, kā arī par to, cik tad šobrīd īsti maksā Facebook reklāma un kā Facebook kļūst arvien caurspīdīgāks savā reklāmu politikā.

PODKĀSTS "Little Bits": EP #1

Jā, tas ir noticis - Frank by Inspired tagad ir savs podkāsts! Reizi nedēļā parunāsim par aktuālo mārketinga, reklāmas un komunikācijas pasaulē, kā arī centīsimies sniegt jēgpilnus padomus, ko ar šo informāciju iesākt praksē.

Pilota epizodē ar Kristapu un Dignu runājām par jaunumiem Google ekosistēmā, Google CEE aģentūru pasākumu, kā arī par to, cik tad šobrīd īsti maksā Facebook reklāma un kā Facebook kļūst arvien caurspīdīgāks.

Seko podkāstam un klausies to arī mobilajās aplikācijās:
Podbean (Android/Apple)
Apple Podcasts (Apple)

"Kārļa krikumi"[1]
ko_dara_social_tiklos-1

Avoti un dati:

  • Facebook cenu pētījums no Hootsuite.com
  • Google izveido "Google Marketing Platform"
  • [1] Kantar TNS Digital 2018, social media users. Pētījumu kompānija Kantar TNS digitālo mediju pētījumu Kantar TNS Digital: Pavasaris 2018 veica laika periodā no 2.februāra līdz 9.aprīlim 2018.gadā. Izmantojot pašaizpildāmās anketas respondenta dzīvesvietā, visā Latvijā tika aptaujāti 2200 pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no 15 līdz 74 gadiem. Pētījums tiek veikts ar stratificēto nejaušo/ kvotu nacionāli reprezentatīvo izlases metodi, izmantojot tiešās datorizētās intervijas respondentu dzīvesvietās un aptaujas internetā.