Kā rāda jaunākā mārketinga vadītāju aptauja (CMO Survey August 2018) - uzņēmumu tēriņi sociālo tīklu uzturēšanā un komunikācijā sasnieguši jau 13,9% no kopējā mārketinga budžeta, bet tuvāko 5 gadu laikā tie jau varētu sasniegt 22% robežu. Taču tikai 24,7% no aptaujātajiem apgalvoja, ka skaitliski ir spējīgi pierādīt šo investīciju atdevi.[1]

Šajā epizodē podkāstā pie Dignas un Riharda viesojās Swedbank Latvija sociālo mediju projektu vadītāja Vita Bērziņa, lai no klienta perspektīvas paskatītos uz šiem un citiem ar sociālajiem medijiem saistītiem jautājumiem.

Klausies un seko podkāstam:
Spotify
Apple Podcasts
Podbean

Sociālo tīklu lietošanas paradumi Latvijā[2]:
Digital-info-v1